Бүгінгі аят



ЗЕКЕТ ҚОРЫ



Пайғамбарымыз  Мұхаммедтің  (с.ғ.с): «Мал-мүліктеріңді зекетпен қорғандар, ауруларыңды садақамен емдеңдер және бәлеге қарсы дұға әзірлеңдер» (2), - деген  хадисі  көп нәрсені аңғартса керек.

 

 

 

Зекет_лого.jpg

ДҰҒАЛАР


 

Dua.jpg 
.
«Дұға» –араб тілінен енген сөз. Ол тілдік жағынан – сұрау, шақыру, қалау, жәрдем өтіну деген мағыналарды береді. Ал терминдік жағынан  Алла тағаланың құдіретінің, ұлылығының алдында құлдың өз әлсіздігін  сезініп, Оған шынайы ниетпен бет бұрып мұң-мұқтажын өтеуге жәрдем, көмек сұрауы дегенді білдіреді.

 

Діни оқу орындары


    
duhovnoe_obrazovanie.jpg

 

Қазіргі таңда Қазақстанда

2300-ге жуық мешіт бар.

Бұл мешіттердің көпшілігінде ислами базалық негізде білім беретін сауат ашу курстары жұмыс істейді.

Сонымен қатар,

діни білім беретін медреселер мен

«Нұр-Мүбарак» университеті, Имамдардың білімін жетілдіру курсы жұмыс істейді.

 

НАМАЗ


 

namaz.jpg
.

Намаз - Исламның екінші бағаны.

Намаз оқу мұсылмандардың Аллаһқа сенуі және сәжде етуі.

Бұл бөлімде Сіз намазды қалай оқу керектігі жайлы толық

мәлімет ала аласыз!

ИМАМҒА СҰРАҚ


845456.jpg

 

 

Сұрақ:

Ассаламуалейкум! Жолдасымның нағашы әжесі бар 86-87 жас шамасында. Қазір  екі көзі көрмей қалды, намаз оқуға шамасы жоқ. Дәрет алуым қиын дейді. Ол кісіге намазды отырып болса да оқу керектігін айтып жатырмыз. Сол себепті таяммум алып оқи берсе бола ма және  таяммумның тәртібін айтсаңыздар. Алла разы болсын!


Сони 




Жауап:

Уағалейкум сәләм! Ол кісі таяммум алып оқиды. Дәретті  бұзатын нәрселер таяммумды да бұзады. Намазды отырып оқиды. Алла жеңілдік берсін. Таяммум алудың тәртібі төмендегідей:


Егер де кімде-кім сумен дәрет алған жағдайда ауырып қалатындай, ауруы күшейіп, өліп кететіндей болса немесе су табылмаған жағдайда, оған таяммум алуға рұқсат екендігі жайында Аллаһ Тағала айтты: “Ал егер ауырсаңдар не сапарда болсаңдар, егер қайсыбірің әжетханадан шықсаңдар не әйелдермен жақындассаңдар және су таппасаңдар, таза жерге қарап, онымен жүздерің мен қолдарыңды сүртіңдер (таяммум)”.


 (әл-Маида сүресі, 6аят).



Жәбир ибн ‘Абдуллаһ (оған Аллаһ разы болсын) былай деген: “Бір күні жорықтардың бірінде бір адам тасқа басын жарып алды, сосын түсінде поллюция (мәни бөлінді) болып, сода кейін серіктерінен: “Таяммум алуыма болады ма?”, деп сұрады. Олар айтты: “Саған ғұсыл алудан басқа шешім көріп тұрған жоқпыз”. Сонан соң ол ғұсыл алды да қайтыс болды. Пайғамбарымызға (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) келіп, болған жайтты айтып бергенімізде, ол былай деді: “Олар оны өлтірді, Аллаһ тағала оларды құрымға кетірсін! Сонда олар білмеген нәрселерін неге сұрай алмады?! Расында, білімсіздіктің емі сұрақ!”. Абу Дауд 336, ад-Дарақутни 1/69. Имам Ибн ас-Саккан және шейх әл-Әлбани хадисті сахих деді.


‘Амр ибн әл-‘Ас (оған Аллаһ разы болсын) айтқан: “Бір күні Зат ас-Сәләсил жорығы кезінде қатты суық күні менде поллюция болды. Егер де ғұсыл алсам, өлем ба деп уайымдадым. Сондықтан, мен таяммум алып, серіктеріммен бірге намаз оқыдым. Сосын олар бұл жайында Аллаһтың елшісіне (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) айтып берді, ал ол маған: “Уа ‘Амр! Сен жүніп бола тұра серіктеріңмен намаз оқыдың ба?”, – деді. Сонда мен болған жағдайды айтып бердім де, тағы былай дедім: “Расында, мен Аллаһ тағаланың сөзін естідім: “Өздеріңді өлтірмеңдер. Расында, Аллаһ сендерге Мейірімді” (ан-Ниса 4: 29). Ал Аллаһтың елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) күлді де, маған ештеңе деген жоқ”. Абу Дауд 334, ад-Дарақутни 693, аль-Байһақи 1110. Хадистің сенімділігін имам Ибн Хиббан, хафиз Ибн Хажар және шейх әл-Әлбани растаған.



Сонымен, кім дәрет алуға су таппаса немесе суды қолдану оған зиян алып келетін болса, мысалы, ауру адамның суды қолдануы оның ауруын күшейтіп немесе жазылуына кедергі болса және т.б., немесе су суық болып, оны жылытуға мүмкіндік болмаған жағдайда, Имам ан-Науауи мен аш-Шаукани жеткізген бірауызды келісім (ижма’) бойынша, оған таза жермен тазалануына рұқсат етіледі. «әл-Мажму’» 2/300, «Найл әл-аутар» 1/301. 
Алайда заманымыздың фақихі – Шейх Ибн ‘Усаймин ыңғайсыздық пен суды пайдалағаннан денсаулыққа зияны тиюі арасында айтарлықтай айырмашылық бар екендігіне ескерту жасаған. Өйткені, жәй ыңғайсыздық таяммум алуға заңды себеп бола аламайды. «Мажму‘ фатауа Ибн ‘Усаймин» 7/241.


 


Қандай жермен таяммум алуға болады?
“… таза жерге (cа’ид) қарап, онымен жүздерің мен қолдарыңды сүртіңдер (тәйяммум)”.


(әл-Маида, 6 аят). 



Қандай жермен таяммум жасауға болатындығында ғалымдар арасында келіспеушілік бар. Алайда, аятта қолданылған “са’ид” сөзі топырақтың кез келген түрін білдіреді. Сондықтан, тазалануға кез келген таза жерді және таза топырақты, онда құм болмаса да қолдануға болады. «әл-Мисбах әл-мунир» 340, «Тафсир ат-Табари» 15/196.
Шейх ‘Усайминнен, ауру адамға, егер ол таза жер таппаса, тазалану үшін үй қабырғасын немесе үй жиһазын қолдануына бола ма?, – деп сұрады. 
Шейх: “Егер де қабырға жерден салынған болса, мейлі ол тас немесе лай болсын, онымен тазалануға болады. Ал егер қабырға ағашпен немесе бояумен қапталған болса, және онда шаң-тозаң болса, онымен де тазалануға болады, және мұнда ешқандай проблема жоқ. Бұл жермен тазаланған сияқты, себебі шаң-тозаң жердің бөлігі болып табылады. Ал егер онда шаң-тозаң болмаса, онда ол жер болып саналмайды да онымен тазалануға болмайды. Ал жиһазға келсек, егер де онда шаң-тозаң болса, онымен де тазалануға болады, ал шаң-тозаң болмаса, онымен тазалануға болмайды, себебі жер болып саналмайды”, – деп жауап берді. «Фатауа ат-таһара» стр. 240.
Ханафи ғалымдары да осы пікірде. «Бадаи’ ас-санаи’» 1/53.


 


Таяммумді қалай дұрыс алу керек?



Жермен тек бет пен қолдарды білекке дейін сүрту керек, бұған Құран мен Сүннет дәлел. 
Аллаһ тағала айтты: “… таза жерге қарап, онымен жүздерің мен қолдарыңды сүртіңдер (таяммум)”. (әл-Маида, 6 аят). 
Аллаһ тағала бұл аятта қолды айтты, алайда оған: “… беттерің мен қолдарыңды шынтақтарына дейін жуыңдар”, деген секілді қосымша түсіндірме берген жоқ. Ал қол жайында қосымша түсіндірмесіз айтылса, онда қолдың білекке дейінгі жерін ғана білдіреді. Бұған Аллаһ тағаланың мына сөзі дәлел болады: “Ұры мен ұрыға (әйел) қолын шабыңдар”. (әл-Маида, 38 аят).
Және де ұрлыққа қолдың білекке дейінгі жері шабылу керек екендігінде барлық ғалымдар бірыңғай келіскен. 
Сонымен, бұл қасиетті уахи, қолды білекке дейін ғана сүрту керек екендігіне дәлел бола алады және егер де білектен жоғары сүрту қажет болғанда, Аллаһ тағала міндетті түрде баяндар еді. 
Сондай-ақ, бұған жермен тазалануды толығымен сипатталған сахих хадистер дәлел бола алады. Са’ид ибн ‘Абдур-Рахман ибн Абза өзінің әкесінен риуаят етеді: “Бір күні ‘Умар ибн әл-Хаттабқа бір адам келіп: “Расында, мен жүніп болдым да тазалануға су таппадым”, – деді. Бұны естіген ‘Аммар ибн Ясир ‘Умар ибн әл-Хаттабқа айтты: “Бір күні екеуміз сапарда болып, сен намаз оқымадың да (судың жоқтығынан), ал мен құмға аунағаным есіңде ме? Сосын мен бұны Аллаһтың елшісіне (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) айттым,ал ол: “Расында, былай жасасаң жеткілікті еді”, – деді де, пайғамбарымыз (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) алақандарымен жерді жәй ғана ұрып, оған (алақандарына) үрді, сосын беті мен қолдарын сүртті”. әл-Бухари 338. 
Бұл хадистің Имам Муслимнің нұсқасында: “Бір күні пайғамбарымыз (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) мені тапсырмамен бір жерге жіберді. Сосын түсімде менде поллюция болды. Содан кейін, су таппай жануар секілді құмға аунай бастадым. Қайта оралған соң пайғамбарымызға осы жайында айтып бердім, ол айтты: “Саған қолдарыңмен былай істесең жеткілікті еді”. Ол алақандарымен жерді бір рет ұрды да, ал сол алақанын оң алақанымен сүртті, содан кейін қолының тыс жағы мен бетін сүртті”. Муслим 368.
Осы хадистер таяммум алғанда бір рет қана алақандармен жерді ұрып, олармен бетті сүртіп және білектің тыс жағы мен алақан бөлігін сүрту керек екендігіне бірден-бір дәлел болып табылады. Ал қолдарды шынтаққа дейін немесе қолтыққа дейін сүрту жағдайына келсек, бұл тақырыпқа қатысты хабарлардың барлығы әлсіз. «Фатх әл-Бари» 1/530.
Сондай-ақ. бұл хадистерде таяммум алу үшін жерді тек бір рет қана ұру, сосын барып бет пен қолдарды сүрту керек екендігіне нұсқау бар. 
Ал: “Таяммум жерді екі рет ұрумен жасалады – біреуі беті үшін, екіншісі шынтаққа дейінгі қол үшін” әл-Хаким 1/179, әл-Байһақи 1/207 деген хадис болса, әлсіз болып табылады. Жерге бір реттен артық ұру керек екендігін растайтын ешқандай сахих хадис жоқ. “Сахих фиқху-Сунна” 1/203.


Сондай-ақ таяммум алудың алдында “бисми-Лләһ” сөзін айтуға байланысты да ешқандай нұсқаулар жоқ. ад-Дыбйән, «Ахкам ат-Таһара» 12/359-366.


 


Таяммум алған кезде қайсысын бірінші сүрту керек – бетті ме, әлде қолды ма?



Бұл сұрақта ғалымдар арасында келіспеушілік бар. Кейбіреулері алдымен бетті, сосын қолдарды сүрту тәртібімен орындау уәжіп деп санаған. Бұл шафи’иттер мен ханбалиттердің пікірі. “Муғни әл-мухтаж” 1/99, “әл-Инсаф” 1/287.
Бұл пікірдің жақтастары, пайғамбарымыздың (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) бұл тақырыптағы хадистердің барлығында алдымен бетті, сосын қолдарды сүрткендігіне сүйенеді. Ал имам Муслимнің пайғамбарымыздың (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) керісінше, бірінші қолдарын сүртті деген нұсқасына келсек, бұл жеткізушінің қателігі болып табылады. Имам Ахмад былай деген: “әл-А’маш жеткізген пайғамбарымыздың (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) бірінші қолдарын, кейін бетін сүртті деген Абу Му’ауияның нұсқасы қате болып табылады”. Ибн Ражаб, “Фатх әл-Бари” 2/292. Екінші пікір бойынша, таяммум алғанда тәртіпті ұстану уәжіп емес және де сүртуді қолдан немесе беттен бастаудың еш айырмашылығы жоқ. Бұл ханафиттердің, маликиттердің және ханбалиттердің бір пікірі болып табылады. “әл-Мабсут” 1/121, “Мауахиб әл-жәлил” 1/356, “Хуләса әл-фиқһия” 42. Ал бірінші қолдарды, содан кейін бетті сүрту керек деген пікір болса, ол әл-А’маштан риуаят етіледі. “әл-Мухаллә” 1/379.
Шейх ад-Дыбйән барлық пікірлерді келтіре отырып, тааммум алған кезде тәртіпті ұстану уәжіп емес деген пікірді алған, өйткені уәжіп екендігіне дәлел жоқ деген. Негізінде қандай да бір нәрсе тек дәлел негізінде ғана уәжіп бола алады. «Ахкам ат-Тахара» 12/356. 
Алайда, алдымен бетті сүрткен абзалырақ, мұнымен адам күмәнді нәрседен сақтанады, келіспеушіліктен шығады және аят пен хадистерге қайшы келмейді.


Анығын Аллаһ біледі!


Жеті керемет



 

zheti_kere.jpg

Жердің жүзін мекендеген  халықтардың  көбісі  ерте  кезден-ақ жеті  санында  сиқырлық күш бар деп санаса, оны киелі, қасиетті деп ұғатын  да ұлттар бар. Біздің  
ата-бабаларымыз да жеті  санын қастерлеп, бірқатар  таным-түсініктер мен 
жүйелерді жеті санымен   атайды. Бұл бөлімнен әлемнің  әр елінде  кездесетін  7 керемет туралы  мәлімет  ала  аласыз... 

ҚҰРАН ОҚУ КУРСЫ



                                        

kursi006.jpg
 

Тараз қаласы орталық мешітінің жанынан Исламның базалық негіздері бойынша курстар  ашылды. Сабақтар қолайлы графикпен аптасына бірнеше рет жүргізіледі.

 

kursi007.jpg

 

                  Өткізілетін пәндер:

 

Араб әліппесі

Тажуид

Құран

Ақида

Ғибадат

Фиқх

 

 

Қанатты сөз – қазына



МЕШІТ ЖАҢАЛЫҚТАРЫ

06.05.2013. Дін және әйел.

Біздің ата-бабаларымыз қашанда Аллаһты танып, Пайғамбарымыздың (с.а.у.  өмірін өнеге тұтып, салт-дәстүрін Исламның мінсіз құндылықтарымен  үйлестіре білген. Пайғамбарымыздың (с.а.у)  «Жаннат аналардың табанының астында» деген хадисінен алар өнеге мол. Осыған орай мамырдың 4 күні Қордай ауданы орталық «Қордай» мешітінде аудан әйелдері және қыз-келіншектеріне арналған семинар өтті.

 

Тараз қаласындағы «Һибатулла Тарази» медресесі жанынан ашылған қыздар сауат ашу курсының  ұстаздары Үсенова Зейнеп және Мырзабаева Камила семинарда ілім, ниет, ықылас, тәубе, ғибадаттың маңыздылығы және ақида мәселелері жайлы сөз қозғап, кыз-келіншектермен пікір алмасып, бір қатар өзекті мәселелер жайында уағыз насихаттар жүргізді.

 

Осы жиынға қатысқан апаларымыз Нұрғайша және Оңласын апа  бұл шара Исламның дамуына үлес және асыл дінімізге деген сүйіспеншілік екенін айтып осы шараны ұйымдастырған облысымыздың  өкіл имамы  Данияр Жұмабаевқа ризалықтарын білдіріп, осындай іс-шаралар жиі  өткізілсе деген ниеттері мен алғыстарын айтты.

 

Бұл отырыс Исламның асыл құндылықтарын аудан қыз-келіншектеріне жетік түсіндіріліп  өз деңгейінде өтті.

 

Бағлан Жүсіпов ,
«Қордай» мешітінің  найб имамы.
               

 

http://gifok.net/images/2013/05/06/9Mlm.jpg

 

http://gifok.net/images/2013/05/06/0FoeD.jpg

 

http://gifok.net/images/2013/05/06/xDqz.jpg

 

http://gifok.net/images/2013/05/06/vIYES.jpg

 

http://gifok.net/images/2013/05/06/EKeBp.jpg

 

http://gifok.net/images/2013/05/06/JdcS.jpg


Басып шығару

Басқы бетке

Бүгінгі хадис



ҚАСИЕТТІ УАҚЫТТАР



.
/pic/news mesquite/0lhd.jpg
 

Намаз уақыты




( 1 қараша, 2014 жыл )

Таң 6:14
Күннің шығуы 7:48
Бесін 12:59
Екінті 16:26
Ақшам 18:15
Құптан 19:39
   
Қазір: Таң
Жергілікті уақыт 8:10
Бесінге дейін 4:49

Намаз кестесін жүктеу

Бір айға     Бір жылға

ФОТОГАЛЕРЕЯ


 

 ../pic/img/maulit1.jpg

 

meshit_gl.jpg

 

kurban_gl.jpg

 

final_gl.jpg

 

 


 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

ДІНИ ФИЛЬМДЕР


                                                                                                                           
Умар Бин Аль-Хаттаб
Умар Бин Аль-Хаттаб 
 
 Халид ибн Валид
                                                                                        Халид ибн Валид 

БAҒДАРЛАМАЛАР


 

 

 /pic/news mesquite/cvQAo.jpg

Азан бағдарламасы - күніне  бес рет намаз уақыттарында арнайы  ойнатқыш арқылы дыбысталатын бағдарлама. Сіз өзіңіз орналасқан қаланы таңдасаңыз, бұл бағдарлама автоматты түрде намаз уақытын білдіріп, азан дыбысталады..

 

/pic/news mesquite/G8D4Y.jpg

 

Намаз оқу адамның ішкі (ниет) және сыртқы (дәрет) тазалығын талап етеді. Дәрет - негізінде дененің ең көп кірленетін мүшелерін тазалауды көздеген Исламдағы маңызды ғибадат..

 

ӨМІРДІҢ ҮЗІК СЫРЛАРЫ